SPECS: apache-mod_python.spec (HEAD) [matkor]

Pią, 18 Paź 2002, 11:21:02 CEST

On Friday 18 October 2002 11:17, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Probowales przebudowac pytona i mod_pythona w tym samym srodowisku ?

Tak. Problem występuje i z przebudowanym u mnie i z ściągniętym.
Niestety nie mam reportów jak to jest u innych (pytałem na #pldhelp i na
pld-users - nikt sie nie odezwał)

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright