SPECS: db.spec (HEAD) [mmazur]

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 18 Paź 2002, 12:21:18 CEST

On Friday 18 October 2002 11:34, Jakub Bogusz wrote:
> Fakt, nie zauważyłem.
> Może jeszcze chyba by się przydał symlink libdb4.so -> libdb.so.
> Ale to zależy - czy wszystko, co w Ra linkowało się z db3, miało wpisane
> -ldb3, czy część korzystało z -ldb? Jeśli to drugie, to symlink będzie
> przydatny. Jeśli pierwsze, to nie, bo i tak trzeba będzie robić
> s/-ldb3/-ldb4/.

[mmazur w pld-builder lib]$ ls |grep libdb
libdb-4.0.so
libdb-4.1.la
libdb-4.1.so
libdb-4.so
libdb.a
libdb.so

(przy czym libdb-4.0.so jest wstawione ręcznie przeze mnie bo póki nie uda mi
się zrekompilować rpm'a z libdb4.1 to muszę go jakoś używać :)

> Podstawowe API ma raczej kompatybilne.
> O binarnej kompatybilności nie mówię.

Nie ma. Podstawowa funkcja db->open() ma zmienioną ilość argumentów (i parę
innych też... do tego dochodzą trochę inne errory zwracane przez bibliotekę).