Łączeniue wielu łat w jedną

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 18 Paź 2002, 12:53:43 CEST

Dnia pią 18. of October 2002 12:38, napisałeś:
> Proszę nie łączyć wielu łat dla jednego programu w jedną, jak to zostało
> zrobione z łatami dla konsoli z KDE. To zaciemnia sytuację i utrudnia
> wprowadzanie poprawek. Chyba nie chcemy mieć drugiego debiana i cyrków
> jak np. z łatą na keep-alive z ssh?
Zdaje sobie z tego sprawę - tylko, że tutaj akurat była taka sytuacja, że trzy
łaty nakładały się po kolei na jeden plik. Poza tym eszystkie trzeba było
uaktualnić, tak, że to nie było li tylko i wyłącznie połączenie łat, tylko
zrobienie nowej. Traktowałem to jako rozwiazanie tymczasowe - niektóre
poprawki z tej łaty i tak nie spełniaja juz swojej roli i/lub nie sa
potrzebne. (co zresztą sam zauważyłes <Twój commit przed chwilą>)To trzeba
było wypróbować na żywym organizmie, co własnie robię
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl