chrpath

Pią, 18 Paź 2002, 14:24:48 CEST

> On Fri, 18 Oct 2002, Jakub Bogusz wrote:
> [[.]]
>
> Na pewno nie.
> Mi raz zdażyło się ze przy podaniu wiekszej ilosci plików w którym
> momencie zaczeło pluć komunikatami o braku wolnych handlerów plików

To akurat problem kernela.
Ostatnio gdy kazalem 20 studentom zalogowac sie na jedna maszyne (na ktorej
juz bylo troche ludzi) i odpalic pine'a natrafilem na ten sam problem.
Najwyrazniej PLD szkodzi uzywanie zbyt wielu bibliotek dynamicznych
(duzo otwieranych plikow per program). Moze nalezaloby zwiekszyc domyslna
wartosc /proc/sys/fs/file-max ?

> niemniej nie udało mie się tego powtórzyć.
>
> chrpath wydaje się jeszcze mieć jakeiś braki.

  phone (48)(58) 347 14 61