CVSROOT: users (HEAD) [kloczek]

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pią, 18 Paź 2002, 14:57:06 CEST

On Fri, Oct 18, 2002 at 09:32:47AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wszem i wobec wiadomo to od marcowego spotkania w Wawie :)
Wawie-srawie. Nie każdemu chce się/nie każdy może się tłuc pociągiem na
drugi koniec Polski. Może jeszcze to co zostanie ustalone przy bigosie
w stołówce też będzie "wiadome wszem i wobec"?
Kiedyś już tu jeden idiota na mnie naskoczył, bo nie potrafiłem się
telepatycznie dowiedzieć co zostało na spotkaniu ustalone.

wolf
--
  Bartek   .  - To nie jest tak, że ja od 20 lat prowadzę lekcje rzucając,
  Taudul   :    i czytając bieżącą prasę, czyli świerszczyki.