rpm i glibc

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 19 Paź 2002, 18:42:05 CEST

On Sat, Oct 19, 2002 at 06:18:15PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Ja mogę zaprezentować rpm -qa z mojego builderka na którym to wszystko
> merguję i poprawiam :)
Chętnie rzucę okiem na taką listę, zważywszy, że sam robie sobie nowego
buildera.

> To będą mniej więcej te wersje (tylko pewnie będzie trza wymyślić które
> jajko).

Ja właśnie zbudowałem nowe glibc na nagłówkach z nestowego 2.4.19-1.
Ponoć nie ma z nim problemów. Ja sam od niedawna używam na kilku
maszynach 2.4.18 i nie też nie mam problemów. Inna rzecz, że nigdy
takowych nie miałem z pldowymi kernelami. No może poza tym, że począwszy
od 2.2.18-10(chyba) przestało mi w pppd działać dial on demand. Nauczyłem
się żyć bez tego, a teraz mam już 2.4.18 i zaraz z ciekawości sprawdzę,
czy to działa (kiedyś na 2.4.7 bodajrze sprawdzałem i działało).

Pozdrawiam,
RK
--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|