CVSROOT: logdiff.pl (HEAD) [mkochano]

Nie, 20 Paź 2002, 22:52:57 CEST

On Sun, 20 Oct 2002, Mariusz Mazur wrote:

> To jest argument dlaczego nie powinno być na początku. Ale jakoś nie podałeś
> argumentu, żeby w Subject login wsadzić tam gdzie był.

Nie jest to najważniejsza informacja .. poprostu, a w Subject powinno być
niezbędne minimum.

Ta informacja jest i tak w drugiej linijce zawartości listu.
Jeżeli coś jest nie tak w jakeiś zmianie to najpierw swierdzasz, że tak
jest w istocie, a potem szukasz kto to zrobił i wtedy ważne żeby ta
informacja był gdziekolwiek .. no jest w na początku zawartości listu
czyli identyfikacja osoby jest możliwa i nie jest trudna.

Nie mam w sumie obiekcji co do umieszczenia logina na końcu ale na pewno
nie powinno to yć wymieniane jak jedna z pierwszych rzeczy bo to utrudnia
identyfikacje zmiany (nie mylić z identyfikacja zmieniającego :).

IMHO może być jak teraz ponieważ w Subcject jest teraz właśnie niezbędne
minimum .. poprostu z czym powinieneś się jednak zgodzić :)