CVSROOT: logdiff.pl (HEAD) [mkochano]

Pon, 21 Paź 2002, 00:03:29 CEST

On Sun, 20 Oct 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> A to co powiem może nie będzie miłe, ale trudno. Jak widzę że np. w KDE
> zmienia coś Blues, Ankry, itd to wiem że mogę spać spokojnie. Jak widzę
> kogoś innego, to zajrzę żeby zobaczyć co zmienił. To samo się tyczy
> innych pakietów i osób.

Nie powinieneś spać spokojnie .. zrobić błąd zdażyć może się każdemu.

Tak czy inaczej przeglądanie zmian wyłącznie na podstawie Subject to ciut
za mało, a jak już zajrzysz do sirodka to widzisz kto to zrobił.

Tak czy inaczej ważne jest w tym coś inego, że skrypt powinien raportować
coś według regół które są możliwie akceptowalne przez wszystkich i które
są możliwe przejrzyste.
W tym sensie grzebanie w nim 1) po to żeby dostosować coś pod siebie, 2)
bez konsultowania zmiany *zanim* się zmiane wykonało było błędem.