rpm i builder

Pon, 21 Paź 2002, 00:44:38 CEST

On Sun, 20 Oct 2002, Michal Stochmialek wrote:

> Witam,
>
> Czy nowy system zaleznosci PEAR w koncu ma byc w 1.0?
> Pytam sie, gdyz na buildlogach widze, ze jednak tak.
> (php zostało przebudowane rpmem 4.0.2-98)
> Czy to [przypadkiem] Pomylka?

W 4.0.2-99 zmiany do php zostały wycofane.

Pytałem się czy ma to wejść do 1.0 czy nie. Nie dostałem jasnej odpowidzi
czyli tym samym bez przebudowywania całości te zmiany nie mogłý wejść. To
byłoby wyjątkowo głupie gdyby dystrybucyjne php-* były budowane z
dotychczasowymi sktryptami, a jedncześnie ktoś kto chciałby wygenerować
własne pakity otrzymywałby zależności które nie pasowałyby do zależnosci
już istniejących.