rpm i builder

Pon, 21 Paź 2002, 01:15:58 CEST

On Mon, 21 Oct 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> php zostało przebudowane rpm -98, wobec czego ma niezgodne z -99
> zależności, wobec czego należy je przebudować jeszcze raz (po uprzedniej
> instalacji rpm -99 na builderach).

Mylisz się. Było przebudowywane na 99.

bash-2.05b# rpm -q rpm
rpm-4.0.2-99

To jest z buildera i686.
Kwestia w tym, że coś nie tak zrobiłem przy wycofywaniu zmiany i tym samym
do tej wersji trafiły skrypty z nowym sposobem generownia zależnosic dla
PHP i jest to do poprwienia czyli zaraz będzie kolejna wersja rpm-a a po
tym ponownie do pieca pójdzie php.

> I małe pytanie: czytasz co się do Ciebie pisze?

Nie widzę żebym dostał od Ciebie ostanio jakiś list na który bym nie
odpowidział.