getifaddrs

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 21 Paź 2002, 10:07:13 CEST

On Sat, Oct 19, 2002 at 04:47:49PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> z glibc-2.3.1/NEWS:
>
> * New header <ifaddrs.h> with functions `getifaddrs' and `freeifaddrs':
>   BSD-compatible interface for getting all network interface addresses.
>   Implementation for IPv4 by Roland McGrath.
>
> I jest tylko IPv4 :/
> A już myślałem, że można będzie się pozbyć libinet6.

Tak, bardzo się ucieszyłem jak to zobaczyłem, bo stwierdziłem, że to
krok w dobrym kierunku.
Jest jeszcze jeden dobry sygnał: USAGI podsyła swe patche na jądro na
netdev i są one w większości akceptowane. Myśle, że następnym ich
krokiem będzie podesłanie swych patchy na libc-alpha odnośnie części
glibcowej.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak