CVSROOT [kloczek]: logdiff.pl (HEAD)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 21 Paź 2002, 10:17:22 CEST

On Mon, 21 Oct 2002, Piotr Szymanski wrote:
> Tomasz Trojanowski (Monday 21 of October 2002 08:20):
> Nie rozumiem dwoch rzeczy:
> 1.) po co w subject jak jest w from?

Pisałem to zanim, zmieniono From

> 2.) zakladajac ze jest potrzebny  mimo tego ze jest w from, to co komu
> przeszkadza 6-8 znakow wiecej w subject?

Zatem to już niaktualne

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)