fileutils 4.1.9-2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 22 Paź 2002, 10:56:35 CEST

On Tue, Oct 22, 2002 at 10:39:40AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]

Znaczy gdzie? Jeżeli w cvs.pld.org.pl, to patrz niżej.
Jak kiedyś poprawiałem pl.po wgeta, to się okazało, że zajmuje się tym
Wojtek Kotwica, ale poza cvs.pld.org.pl.

> Nie wiedzialem, ze to u nas lezy :)

Z tego co się dowiadywałem i18n/po.pl to tylko zaszłość, już nie używana
(przynajmniej przy tłumaczeniach projektów GNU).
I tak raczej jest - fileutils.po z 4.1 było całkowicie przetłumaczone,
a w cvs.pld.org.pl są tylko jakieś starsze wersje.

Wojtek Kotwica podał mi takie namiary:
Strona PL Team:
  http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=pl
Aktualny stan pl.po: