rpm i kernel

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 22 Paź 2002, 21:02:55 CEST

On Tue, 22 Oct 2002, Witold Filipczyk wrote:
[...]
> Tylko nie badziewie, to jeden z lepszych fragmentów kodu, jakie widziałem :)

To jest najwieksze z mozliwych badziewi .... - moze zaczniemy jeszcze
kompresowac wszystkie binarki ????

IMHO to jest glupota ...
Nic nie daje, a tylko przysparza problemow ....

Pozdawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}