%initscript ?

Śro, 23 Paź 2002, 00:00:17 CEST

On Tue, 22 Oct 2002, Michal Moskal wrote:

> A ash w ogóle nie umie dopełniać. Pozmieniajmy wszystkim komendom nazwym
> na 2-literowe, żeby nie trzeba było tyle pisać!!!

Wiewsz Michał .. jeżeli nie masz nic do powiedzenia w kwwettii "to jest
dobre/niedobre bo: .." to poprostu nie zabieraj głosu. Tak będzie prościej
i mniej zabawniej bo teraz to jzu żatry sobie stroisz (i najwidocznie już
tylko o to właśnie Ci chodzi :>).

> Jak to było z tym rozwiązywaniem problemu u źródła?

Skup się do diaska na tym co napisałem na początku opisując co to daje.
Nie chcesz tego robić to nie ścieraj niepotrzebnie palców ..

Użycie wspólnej maski ma tu mniejwięcej podobny sens jak w przypadku rpc.*
czy in.* .. kiedy używa sie tego w sytucjach awaryjnych. Jeżeli tego nie
rozumiesz i/lub nigdy z tego nie korzystałeś/nie miałeś
konieczności/sposbności korzystać to przestaję się dziwić że stać Cie na
to żeby tylko z tego naśmiewać :>