%initscript ?

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 23 Paź 2002, 02:50:55 CEST

On Tue, 22 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> On 22 Oct 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [..]
>
> Znowu nie czytasz uważnie. Nigdzie nic nie napisałem o bajeranckim
> dopełnianiu. Napisałem jak to działa w dowolnym shellu któryuy ma
> dopełnianie na podstawie $PATH czyli nie tylko bash i zsh (także pdksh).

Jesli komus sie nie chce pisac /e<TAB>rc<TAB>i<TAB> (mnie to zajmuje
ulamek sekundy i jest w pewnym sensie odruchowe) to niech sobie podlinkuje
/etc/rc.d/init.d pod np /rc i bedzie mial /rc<TAB> i z glowy.

Nie widze sensu zasmiecania [s]bin

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl