oidentd winowajcą...

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 23 Paź 2002, 20:24:57 CEST

On Wed, Oct 23, 2002 at 05:55:36PM +0200, Michal Margula wrote:

> A czy np taki midentd nie będzie robił tego lepiej?
Raczej nie. Z tego co widziałem, to działa na tej samej zasadzie.

> Czy po prostu wąskie
> gardło czytanie tych danych jest nie do przejścia?
Używając pliku w /proc raczej nie do przejścia.

> No ja mam 2.4.18-2 ;].
Ja też. Ale cieciwa już probował coś z iptables2. Ja też popróbuję. Jak
tylko uda mi się odwołać do odpowiedniego kernelowego interfejsu, to
myślę, że poprawię oidentd.

W 2.2 problem mógł nie być tak widoczny, bo ip_masquerade (czy jak się
tam ten plik zowie) zawiera trochę mniej informacji niż ip_conntrack
w 2.4. Ale to nie oznacza, że tam nie ma tego problemu. Po prostu
objawia się trochę później.

Pozdrowienia,
        Jacek