poldek> install --reinstall *

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Czw, 24 Paź 2002, 18:46:46 CEST

Zrobiłem sobie tak:
# nohup poldek --sn ra --fetch=RPMS/ --shcmd "install --reinstall *" & exit
Wracam do domu zerkam:
# tail nohup.out
a on mi ciągnie R-base-1.5.0-2.i586.rpm...!!! Ki czort?? - se myśle:
# rpm -q R-base
pakiet R-base nie jest zainstalowany

Dlaczego gwiazdka po --reinstall zaznacza wszystkie pakiety w wybranym
--sn, a nie te zainstalowane w systemie? Rozumiem, że w przypadku install,
inaczej być nie może. Może więc tak osobne polecenie reinstall i
reinstall-dist? Takie coś potrzebne jest np. w przypadku przejścia na
jakiś pack:
# poldek --sn Ra+2.4.19 --shcmd "install --reinstall *"
i powinienem mieć przeinstalowane z packa tylko to, co już w systemie
miałem (po co mi alsa?).

Pozdrawiam,
Radek

PS. Efekt jest taki, że zmirrorwoałem znaczną (jak na modem) część PLD.
Nie chce nawet myśleć, co byłoby gdyby nie --fetch.

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|