kde 3.0.4 popsute

Czw, 24 Paź 2002, 19:03:47 CEST

On Thu, 24 Oct 2002, Piotr Szymanski wrote:

> Adam Gorzkiewicz (Thursday 24 of October 2002 18:32):
> Proponuje dwa rozwiazania:
> 1.) Zrobic jak rh tzn. wszystkie appsy nazwa kde-* a te * to zrobic skrypty z
> kdeinintami odpowiednimi (zonk)

hmm .. a co to da ?
Poprawianie niemal pewne że powionno polegać na usuwaniu jakiś głupot a
nie dodawaniu kolejnych rzeczy ..
Jakos nie mogę znaleźć w specach RH niczego co wyglądałonby na dodawanie
jakiś skryptów. Możesz bliżej to opisać ? co to jest, co ma to dać i jak
to ma działać ?

> 2.) chrpath dac tylko do qt poki co a ja po jeszcze wyjasnieniu kilku
> watpliwosci z adgorem na ircu pojde gnebic kde-devel. Ew. jak nie ja to
> mkochano :)

Bez ustalenie faktycznej przyczyny obecnego zachowania lepiej nic jeszcze
nie robić bo przy takim podejści tym wypadku stosować będziemy terapię
objawową czyli coś niemal pewnikiem coś najmniej właściwego do sytucji.

kloczek
PS. Prośba: czy mógłbyś nie pgpować listów na listę .. utrudnia to nieco
czytanie.