chrpath

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 25 Paź 2002, 00:16:33 CEST

Proponuję wyłączyć automatyczne chrpath do czasu poprawienia oraz
określenia na których pakietach można to stosować, a na których nie.
Na razie wykryte problemy (oprócz psucia binarek, które wymagają rpath):
- problemy z uprawnianiami w $RPM_BUILD_ROOT (np. po install -m555)
- problemy na !x86 (albo z 64-bitowymi ELFami)

Natomiast co do ostatniej wpadki z kompletnym rozwaleniem kde - już
kiedyś myślałem, że przydałby się jakiś mechanizm rollback na ftp.
Np. podkatalog .old, w którym stare paczki leżakowałyby np. przez
tydzień przed usunięciem - po zauważeniu problemów można by szybko
cofnąć.
W domu stosuję taką metodę do własnoręcznie budowanych pakietów i się
sprawdza (chociaż teraz pewnie wystarczyłoby mi --repackage - gdyby
chciało działać).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/