kdebase i rpath

Pią, 25 Paź 2002, 13:23:47 CEST

On Fri, 25 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]
> Wychodzi na to, że to jest kwestia ldconfig który łapie do ld.so.cache
> tylko pliki lib*. Jeszcze nie wiem dlaczego tak jest i czy jest to
> zamierzone czy przypadkowe.

Kawałek ze źródeł ldconfig:

	/* Does this file look like a shared library or is it a hwcap
	   subdirectory?  The dynamic linker is also considered as
	   shared library.  */
	if (((strncmp (direntry->d_name, "lib", 3) != 0
	    && strncmp (direntry->d_name, "ld-", 3) != 0)
	     && (
#ifdef _DIRENT_HAVE_D_TYPE
	 direntry->d_type == DT_REG ||
#endif

Wychodzi na to że jednak trzeba będzie wyłączyć chrpath dla choćby
kdebase.

Kolejna sprawa to, że wychodzi, że o ile jest ten głupi trik z

No i jeszcze jedno: ten głupawy trik nie jest używany w kde konsekwentnie.
Widać że tylko w częsci kde* jest to używane i gdyby tego nie było to
wogóle nie byłoby tej zabawy.