Dlaczego ten adres nie może się zapisać na pld-installer?!

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 26 Paź 2002, 11:55:06 CEST

On Sat, Oct 26, 2002 at 02:22:56AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> http://polspam.org/
No to teraz nie będę miał życia :(

Sergiusz jeśli byłbyś uprzejmy zajrzeć do bazy polspamu, zauważyłbyś że
to *ja* zgłosiłem Marcina do polspamu. Coś mi się powaliło i zamiast
koreańca poleciało zgłoszenie Marcina. Jeśli jeszcze spojrzysz dalej co
się działo, zobaczysz że również ja oznaczyłem ten adres jako *mistake*
i wysłałem powiadomienie. Adresu od dawna nie ma w bazie. Jeśli
mail.pld.org.pl blokuje ten adres, oznacza to, że wystąpił jakiś problem
z synchronizacją bazy adresów. Bardzo proszę, sprawdź to i odblokuj
adres. TIA.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--