PostgreSQL + contrib/tablefunc

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Sob, 26 Paź 2002, 12:40:35 CEST

On Thu, Oct 24, 2002 at 11:04:20AM +0200, Andrzej Zawadzki wrote:
> Interesuje mnie coś na kształt funkcji "pivot", która w CVS postgrsql'a
> jest, a w oficjalnych źródłach jej nie ma.
> I stąd moje pytanie: jak mogę to dołączyć do pld-owego rpma i zbudować
> sobie pakiet?

nie możesz. postgresql w pld to wersja 7.2.x na której tablefunc nie
zadziała.
tablefunc działa jedynie na postgresql'u 7.3 którego jeszcze nie ma -
jest tylko jako snapshoty z cvs'a.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam