Spierniczony instalator

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Sob, 26 Paź 2002, 19:14:18 CEST

On Fri, Oct 25, 2002 at 11:07:28PM +0200, Daniel Mróz wrote:
> Czesc
>
>    Wstrzymajcie sie jeszcze z wydaniem 1.0, bo instalator jest do
> poprawienia. Oto co mnie dzisiaj spotkalo podczas instalacji:
z innych rzeczy (z ostatnich dwóch instalacji ;)
- podczas instalacji na scsi mimo ustawienia wszystkiego nie działa "od
  kopa" load fdisk. próbuje "na sztywno" skorzystać z /dev/hda
- z cdroma nie dało się skorzystać bootując z cdromu na scsi. Brakowało
  jakiś sterowników do cdika.. zabootował traktując cd jak dyskietkę i
  tyle.
- (bootdisk_net) nieprawidłowo wykryl sieciówkę de4x5 jako tulip (?)
  po czym napisał że wymaga włożenia jakiejś osobnej dyskietki.

> Beorn
Andrzej