nowy gettext

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 26 Paź 2002, 22:58:19 CEST

On Sat, Oct 26, 2002 at 08:14:47PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> To wreszcie co się robi z tym nowym gettextem? Ma zostać do makr w rmie dodane
> --intl,

Raczej nie, bo może być AM_GNU_GETTEXT([external]) i wtedy --intl się
nie używa. Poza tym i tak nie wystarczy, bo trzeba zrobić po/Makevars.
W pakietach dostosowanych już do nowego gettexta można się spodziewać
wariantu external.

> czy tzeba to robić jakoś inaczej? (m4 mi się nie chce zbudować przez
> to i nie wiem jakie rozwiązanie commitować)

Przejściowo (dla obu gettextów, w pakietach używających starego) wydaje
się działać takie coś:

if gettextize --version | grep -q '0\.11\.' ; then
        %{__gettextize} --intl
        cp -f po/Makevars{.template,}
else
        %{__gettextize}
fi

Trochę długie, ale nie rozwala współpracy z 0.10.x.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/