Spierniczony instalator

Leszek Krupiński leszek w php.net
Sob, 26 Paź 2002, 23:57:10 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]9280.0, undefine w aramin.one.pl reports:

> a tu się nie zgodzę.. kilkakrotnie instalowalem pld na komputerach gdzie
> były już windowsy(z fatem ;) i wsio działało.

Nie masz co się zgadzać czy nie - u mnie nie chciał i taki jest fakt :)

Pozdrawiam
   Leon

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]