Spierniczony instalator

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 26 Paź 2002, 23:11:07 CEST

On Sat, Oct 26, 2002 at 07:14:18PM +0200, undefine w aramin.one.pl wrote:
> - (bootdisk_net) nieprawidłowo wykryl sieciówkę de4x5 jako tulip (?)
>   po czym napisał że wymaga włożenia jakiejś osobnej dyskietki.

O, a to mi coś przypomniało. W maszynce z jedną sieciówką, tulip
właśnie, instalator upierał się, że znalazł dwie i chciał skorzystać
z tej drugiej (coś na 'l'? niestety nie pamiętam), nie mogąc znaleźć do
niej sterownika. Nawet próbowałem szukać skąd mu się to wzięło, ale
musiałem zająć się czymś innym, a potem już zapomniałem.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/