gcc i qt na alphie...

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Nie, 27 Paź 2002, 15:58:39 CET

VTAM!

On Sun, Oct 27, 2002 at 03:38:40PM +0100, Tomek Orzechowski wrote:

> Na razie nie. Obecnie jest to maszyna produkcyjna (niestety nie z mojej
> woli). Jak niebawem dostanę obiecany serwer pod bazy danych (prawda
> Cezar, że niebawem?) to będzie można z tego zrobić alpha-team. Na razie
> nie ma takiej możliwości.

 No przeciez pamietam o tym DB Serwerze, nawet mam to zapisane w
 budzecie :) Co do kont dla developerow nie widze przeszkod, aczkolwiek
 prosbe kazdego z developerow rozptrywal bede osobno (nie chce zeby sie
 z Alphy zrobila maszynka do lamania kluczy albo co). Zasady
 przyznawania kont beda takie same jak u Marcoosa na PLDowych maszynach.

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl