gcc i qt na alphie...

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 27 Paź 2002, 17:59:49 CET

On Sun, 27 Oct 2002, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!

>  No przeciez pamietam o tym DB Serwerze, nawet mam to zapisane w
>  budzecie :) Co do kont dla developerow nie widze przeszkod, aczkolwiek
>  prosbe kazdego z developerow rozptrywal bede osobno (nie chce zeby sie
>  z Alphy zrobila maszynka do lamania kluczy albo co). Zasady
>  przyznawania kont beda takie same jak u Marcoosa na PLDowych maszynach.
A ja przypomne zasade na eu11 (jako ze zaliczylem pad dysku jakis czas
temu, kazdy kto mial tam konto, a jeszcze ne ma go znowu musi sie zglosic
ponownie): konto moze dostac kazdy kto:
1. jest aktywnym developerem PLD i interesuje go cos !ix86
i z tego powodu chce podlubac przy PPC.
2. ma rw w cvs (tu moga byc wyjatki, jak ktos jest rekomendowany
przez kogos mi znanego - tak np konto moze dostac ktos piszacy
rzeczy do kernela jak mi np dzimi dalby znac)
3. zapamieta sobie ze ta maszyna sluzy _wylacznie_ do developmentu
- chodzi o to ze stoi ona u mnie w domu na ACN (256/128) i niestety
to lacze jest za waskie do innych rzeczy., z tego powodu eu11 nie
przyjmuje i nie wysyla poczty na ten przyklad.

M.

PS. I jak ktos juz konto miec bedzie to niech bedzie przygotowany na
informacje co sie aktulanie na ppc nie buduje...

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-