błędy ncurses-5.2-34

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Pon, 28 Paź 2002, 00:39:01 CET

On Sun, Oct 27, 2002 at 10:33:57PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Albo systemu buildera. Czy ktos jeszcze moze potwierdzic/zdementowac
> powyzszy problem?
Rzeczywiście działa. Robiłem ostatnio przesiadkę na xfs, bo na starym fs
porobiło się sporo błędów po brutalnym wyłączeniu komputera.

Pozdrawiam,
Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|