Spierniczony instalator

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Pon, 28 Paź 2002, 10:16:19 CET

On Sat, Oct 26, 2002 at 19:48:40 +0200, Michal Moskal wrote:

> Jesteś (lub ktokolwiek) w stanie sprawdzić *który* proces ma jakiś
> otwarty plik na cdromie? (ls -l /proc/*/fd /proc/*/cwd | grep /src;
> i w ps zobaczyć).
Niestety, obecnie nie mam wolnej maszyny, a na tamtej zainstalowalem
z instalatora tylko podstawowe pakiety.

> To ja again proszę o loga (bo to już chyba było na iso...).
Jest dokladnie to samo co w poprzednim logu. Jesli chcesz moge Ci
podeslac jutro, ale raczej sprawdzilbym na Twoim miejscu czy do ISO
jest wrzucana poprawiona przez Ciebie wersja.

> Jakie są teraz?
Errrm... No.... tego.... przeciez podalem :)

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?