ImageMagick, mogrify

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pon, 28 Paź 2002, 12:10:49 CET

On Mon, Oct 28, 2002 at 10:06:13AM +0100, Piotr Meyer wrote:
> Nie jestem pewien, czy to błąd czy featura, ale na wszelki wypadek
> zasygnalizuję:
>
> [aniou w drozd warszawa]$ rpm -qf /usr/X11R6/bin/mogrify
> ImageMagick-5.4.9-2
> [aniou w drozd warszawa]$ locale
> LANG=pl_PL
> LC_CTYPE="pl_PL"
> LC_NUMERIC="pl_PL"
> LC_TIME="pl_PL"
> LC_COLLATE="pl_PL"
> LC_MONETARY="pl_PL"
> LC_MESSAGES="pl_PL"
> LC_PAPER="pl_PL"
> LC_NAME="pl_PL"
> [...]

nie wiem czy to bedzie prawidlowa odpowiedz ale sprawdz takie cos

#include <X11/Xlib.h>
#include <X11/Xutil.h>

char **missing;
int nmissing,i;
char *defstr;
XFontSet fontset;

setlocale(LC_ALL,"");
fontset = XCreateFontSet (osd->display, font, &missing, &nmissing, &defstr);
if (nmissing>0) {
	for (i=0;i<nmissing;i++)
		printf("brakuje %s\n",missing[i]);
}

to wypisze ci jakich fontow brakuje ci w systemie zeby byly spelnione
locales, jesli wypisuje cokolwiek znaczy ze blad nie jest w imagemagick,
nie bardzo widze prasta rade na taka sytuacje, moze tylko zmiana fontu ?
albo doustawienie lokali w systemie.

Marcin Krzyzanowski
http://krzak.linux.net.pl/