gcc i qt na alphie...

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 28 Paź 2002, 15:54:27 CET

On Sun, Oct 27, 2002 at 09:49:55PM +0100, Cezar Cichocki wrote:
> VTAM!

>  Problem nie jest techniczny (bo sie da) ale proceduralny.

A czy moge dostac prawo do posylania zlecen na ten builder.
Ja mam kilka i.e. 10 maszynek na axp i zalezy mi na dostepie
do buildera ale od kiedy kiedys wygasla mi waznosc klucza na
axp builder na mifgate nigdy nie udalo mi sie dogadac z kloczkiem
co by tam dolozyl nowy.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.