SPECS: builder (HEAD)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 28 Paź 2002, 17:11:01 CET

On Mon, Oct 28, 2002 at 04:56:13PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 28 Oct 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]
>
> Primo .. w przypadku rpm-a DEVEL zstało wogóle olane i wszystko było
> rozwijane na etykietach wohóle ni związancyh z ogólnym schematem.
> Secundo. Po tym jak wyglada drzewko odgałezień widać wyraźnie co gdzie w
> czym jest i pomylenie lini STABLE jest dość .. trudne do sosiągniecia :)
> Nic nie stoi na pzreszkodzie żeby wymienić w tym pakeicie STABLE z nazwy
> brancha na nazwę etykiety. I nic to nie zmieni i nadal nie ma potzreby
> zmienainia czegokowleik w oggólnym schemacie.

Fakt, branch STABLE jest bardzo rzadko, można się z tego wycofać. Rób
jak chcesz. Ale z branchy DEVEL nikt nie ma zamiaru się wycofywać, stąd
potrzeba innej nazwy taga. Proponuje (konstruktywnie) NEST.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h