SPECS: builder (HEAD)

Pon, 28 Paź 2002, 17:49:02 CET

On Mon, 28 Oct 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Etykieta nest etykieta nest - tez sie przyda.
> Ale mysle, ze *juz dzis* potrzebujemy odpowiedniej etykiety dla AC (ktora -
> gdy zdecydujesz - kiedys zostanie przemianowana na etykiete STABLE)

Doputy dopuki builderty Ac jeszcze nic nie produkują nie am takeij
potrzeby.
Nie chciałbym wogóle żeby miała miejsce sytuacja w której jeszcze kończy
się Ra, a juz zaczyjna się taniec przy Ac. Nie .. od tego teraz jest Nest.

Mówiac inaczej scenariusz jest taki:
- parca nad zsobami Ra jest tagowana STABLE,
- praca nad zasobami Nest jest tagowana NEST,
- koniec prac nad Ra oznacza pojawianie się etykiety RA=STABLE i od tego
  momentu STABLE może być dalej wykorzystywane do prac nad koejną wersja
  stabilną.

Pakiety do 1.90 mamy generalnie gotowe. Jedyne co jeszcze wymaga
rozstrzygniecia to operowanie na wiecej niż jednym CD przy instalacji.
Rozwiązanie tego błędu na dzień dzisiejszy zamyka 1.0 bo dalsza zabawa to
byłoby już raczje dtreprtanie w miejscu.

Inaczej .. nanoszenie teraz taga RA nie ma sensu bo w godzinie "W"
tzrebaby zwetryfikiować/poprawiać jeszcze to co w miezyczasie si
wytoczyło na buildery. Wytoczyć się może bo poprawia jakieś błędy
mniej istotne od głównego który jeszcze siedzi w instalatorze.

Jeszcze inaczj .. jeżeli obecny stan jest nieco frustrujacy to właśnie
pwinien się rozglądać za płytkmi i nagrywajką żeby rozstrzygnać co jeszcze
przeszkdza w wymianie pierwszej płyty na kolejną i/lub jak to rozwiązać
(ja właśnie kończe wypalać drugą płyte i po wypaleniu ostaniej zmywam się
o domu z notebookiem żeby sprawdzić na spokojnie jak to wyglada .. nic nie
stoi na przeszkodzie żeby i inni właśnie teraz zrobili dokałdnie to co ja
:)