tagi again -- pomysł

Pon, 28 Paź 2002, 18:11:05 CET

On Mon, 28 Oct 2002, Michal Moskal wrote:

> Może by tak tagowanie zrobić na builderach? (Właściwie to na builderze
> dla jednej arch)?

To jest dosć blisko tego co jest faktycznei potrzebne ale to nie jest ot
samo. Musze jeszcze złozyć kilak wolumenów RAID do kupy na sparc (jeden
pod builder do Ac) i w miedzyczasie powinna mi się skończyć wypalć ostanai
płytka.

Powiem tak że to jak to zrobić to do końca sam nie wiem ale pełne
automatyczne tagowanie róznoznaczne z budowaniem to jednak to nie to.
Jest tu conajmnej kilka "słabych" punktów które wartoby pzremyśleć.
Postraram się to jutro po południu szerzej opisać bo niewątopliwie jeśli
nie całsoć tych czynności to przynajemiej cżęść może spaść na jakaś
automatykę .. ale jeszcze raz: zanim to sie zrobi tzreba przeanalizować
szczegłówo typowy scenariusz jakiem będzie musiało być podporządkwoane
działanie osoby która nadzoruje pzresuwanei zasobów na ftp.
Poprostu sparwa nie jest jedna trywialna .. niestety :>