Ra, gnomemeeting i ALSA

Pon, 28 Paź 2002, 19:02:01 CET

On Mon, 28 Oct 2002, Mateusz Korniak wrote:

> Jak już jesteśmy w tym temacie to ja mam jeszcze pytanie: czemu Ra ma być na
> ALSA 0.5 ?
> Zdaje się że 0.9 jest i dla 2.2 i 2.4 ?

by podjać decyzję co do ewentualnego pzrejścia an 0.9 tzrebaby mieć
dokałdne informacje co do tego ile trzebaby po takiej zmainie przebudować.
Tego wstępnego etapu na razie nikt nie przyszykował.
Jak chcesz możesz to zrobić.
Zależnie d tego czy tego bedzie kilka może naście pakietów czy kilkaset
można próbować badź nie jeszcze o tym myśleć.