Ra, gnomemeeting i ALSA

Pon, 28 Paź 2002, 19:23:12 CET

On Monday 28 October 2002 19:02, Tomasz Kłoczko wrote:

> by podjać decyzję co do ewentualnego pzrejścia an 0.9 tzrebaby mieć
> dokałdne informacje co do tego ile trzebaby po takiej zmainie przebudować.
> Tego wstępnego etapu na razie nikt nie przyszykował.
> Jak chcesz możesz to zrobić.

A jak fachowo należałoby się do tego zabrać ?
Przebudować wszystko w moim para-Ra środowisku dać raport co się nie udało ?

Na początek mam zbudowane:

arts-1.0.3-3
arts-kde-3.0.3-3
glame-0.6.2-1
kdebase-3.0.3-11
kdelibs-3.0.3-3
konqueror-3.0.3-11
mplayer-0.90pre8-4

A nie mam wg
poldek> search --requires alsa-lib

TiMidity++-2.11.3-1
allegro-alsa-4.1.1-3
alsaplayer-output-alsa-0.99.72-1
asc-1.10.2-2
boson-0.6.1-3
bumprace-1.45-1
ecasound-plugins-2.1.0-4
extace-1.5.0-1
gamix-1.99.p3-1
kdeaddons-konqueror-3.0.3-3
kdeaddons-noatun-3.0.3-3
kdegames-kasteroids-3.0.4-2
kdegames-kbattleship-3.0.4-2
kdegames-kbounce-3.0.4-2
kdemultimedia-arts-3.0.4-3
kdemultimedia-kaboodle-3.0.4-3
kdemultimedia-kmid-3.0.4-3
kdemultimedia-kmix-3.0.4-3
kdemultimedia-mpeglib-3.0.4-3
kdemultimedia-noatun-3.0.4-3
penguin-command-1.6.2-1
pmidi-1.4.1-1
quakeforge-snd-alsa-0.5.2-2
smjpeg-0.2.1-7
soundtracker-0.6.6-2
tse3-0.1.2-1
tuxtype-1.0.3-1
wine-20020710-3
wmmixer-alsa-0.6-1
xawtv-3.68-1
xmms-output-aalsa-0.5.4-2

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright