Sieć na 2.4.18

Wto, 29 Paź 2002, 10:21:41 CET

> Co ma piernik?... to jest zwykle sleep dla interfejsów z dhcp.

To dlaczego wystepuje tez dla interfejsow bez dhcp ?

Chodzi o to, ze jak restart trwa za dlugo, to jest zrywane polaczenie
terminalowe kontrolujace ten restart, wiec resrtart dostaje w leb i sie
interfejs(y) nie podnosi(sza).

Jedynym wyjsciem jest zmuszenie zdalnego restartu do wykonania sie po cichu,
bez wypisywania jakichkolwiek komunikatow na terminalu.

  phone (48)(58) 347 14 61