symlinki między katalogami - względne czy bezwzględne?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 31 Paź 2002, 01:06:10 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 09:49:20PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Reszta jest mniejwiecej zgodna z tym co do tej pory udało sie ustawlić w
> rozmwach z rónymi osobami niemniej .. co do powyższych dowiązań to
> znacznie lewpiej byłoby dopowadzić od sytuacji w której oba wogóle by nie
> były potzrebne,

[snip]

#v+
Tylko. Właśnie nie wiem bo ja prawdę mówiąc... Nie słyszałem piosenki,
więc chciałem powiedzieć parę słów na jej temat, bo wydaje mi się, że
panowie tutaj chyba dość, przepraszam, mylnie interpretują treść tego co
panowie słyszeli, bo jeżeli...
#v-

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h