tagi again -- pomysł

Wto, 29 Paź 2002, 14:19:12 CET

> Coś kiepski ten powód. Dla przykładu builder i686 nestowy
> generuje src.rpmy również pakietów ppc-only.

A jaka w sumie roznica ?
Na jakiej podstawie generuje ?
Czy tylko wtedy, gdy kompilacja na ppc sie powiedzie ?

BTW: na builderze SRPMS niewiele poza rpm-em bedzie potrzeba (spokojnie
mozna generowac z --nodeps), wiec wiele zasobow nie zajmie.

Ale napisz cos wiecej, jak to rozwiazales, bo moze twoje rozwiazanie jest
lepsze i nie trzeba wywazac otwartych drzwi

  phone (48)(58) 347 14 61