applnk

Wto, 29 Paź 2002, 16:22:40 CET

Przenosze dyskusje z -discuss, bo sie zrobila techniczna.

> :>>
> Takie uniwersalne urządzenia mogły by zostać bezposrednio w Editors.

Rzeczywiscie, nie ma potrzeby wydzielania podkatalogu na te uniwersalne
(czytaj tekstowe, nie ograniczone do jednego formatu plikow).

Kloczek chcial cale menu Editors przerzucic do Utilities (podobnie jak z
Terminals), ale mi sie wydaje, ze mniej poziomow tutaj - to bedzie lepiej.
Chociaz moze nie mam racji ?

Streszczajac watek dodam, ze
- padla propozycja przeniesienia xscreensaver-a z System do Settings
- sa sugestie, zeby tych zmian nie wrzucac juz do 1.0

BTW: ma ktos pomysl na ikonke dla pico ? Moze literka "p" (a dla nano -
     literka "n"). Sosenka z pine'a tu rzczej nie bedzie pasowala.

  phone (48)(58) 347 14 61