SPECS: builder (HEAD)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 30 Paź 2002, 15:38:54 CET

On Mon, 28 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> As ju łysz :) .. ale i tak mówie, że STABLE będę wykorzystywał dla Ra i
> po zamknieciu 1.0 dalej analogicznie na potrzeby Ac.
>
> Rozumiem, że w obecnej chwili ujednolicenie metodowoli na potrzeby linii
> rozojowej analogicznie jak to było ze STABLE wymagałoby sporo roboty i
> że w tej chwili pprosciej jest dołożyć *jedeną* dodatkwą etykietę która
> przemieszczałąby się analogicznie jak STABLE ale w linii nest .. i to
> jest dobre wyście :)

A co ci szkodzi tagować zasoby jako RA, a potem AC czy jak to się będzie
nazywało? Elegancko będzie widać na czym się skończyła dana linia i jeżeli
ktoś na własny użytek będzie chciał dalej ciągnąć którąś z linii to będzie
miał taką możliwość bez dochodzenia detektywistycznego. A wierz mi, przy
następnej linii pojawi się troche ludzi, którzy będą chcieli mieć
utrzymywane starsze wersje na maszynach produkcyjnych.

Powtarzam - tobie w niczym to nie zaszkodzi, a wielu ludziom może pomóc.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...