SPECS: xosd.spec (HEAD)

Śro, 30 Paź 2002, 18:09:17 CET

On Wed, 30 Oct 2002, Marcin Krzyzanowski wrote:

> libtool-1.4.2-12
> ltmain.sh (GNU libtool) 1.4.2 (1.922.2.53 2001/09/11 03:18:52)

Tak czy inaczej jeżeli już poprawka nie powinna wgóle dotyczyć w tym
wypadku speca.
Prośba jeszcze raz o wyczulenie się na tego typu przypadki.
Jeżeli ktoś m choć cień niepewności to od tego są inni, są listy jakie
mamy żeby *pytać się*.

To już druga tego typu poprawka (poprzednia też nie została cofnięta).
Jeżeli oba przypadki mają jakiś związek ze soba to tymbardziej powinny być
osiągalne od prób dla osób które się chcą z tym zmierzyć.

Jeszcze raz: prosze o wycofanie tej jak i pobodnej zmiany zwiazanej z
wycięciem regenerownaia ac/am/lt. *Pełny* raport z tego jak to dokładnie
wygląda byłby bardzo pomocny (kawłaki wyjścia z budowania pakietów).
Puszczenie kontrolne pakietu na np. buildery nest żeby w FAIL leżał
gotowy do pzreglądania buildlog byłoby też mile widziane.

Jeżlie błąd jest w libotoolu to za kawałek okaże się że dotyczy większej
ilości pakietów. Przez brak właściwego podejścia do tematy poprawianie
tego typu błędów tylko niepotrzebne odwleka się w czasie.