obsolutes w rpm'ie

Michal Stochmialek misto w topnet.pl
Śro, 30 Paź 2002, 22:24:53 CET

Witam,

Mam pytanko, czy to jest normalne, ze odinstalowanie
pakietu ktory jest w Obsolutes aktualnie instalowanego
pakietu jest wykonane po instalacji tego pierwszego?
A co za tym idzie skrypt postuninstall jest uruchomiony
po skrypcie postinstall.

Zauwazylem takie zachowanie podczas instalacji gdm'a,
gdy w systemie jest juz kdm (i odwrotnie). Czemu to szkodzi?
Skrypt postinstall gdm'a tworzy sobie grupe i usera xdm (ktore
juz i tak byly wczesniej dodane przez kdm'a),
a nastepnie skrypt postuninstall kdm'a kasuje ta grupe i usera
(myslac, ze kasuje to co wczesniej dodal).
W wyniku czego trzeba sobie samemu dodac grupe i usera xdm.

Dla poparcia mojego wywodu moge dolaczyc log z:
rpm -Uvvh gdm-2.2.5.4-11.i686.rpm

zdrowka,
--
Michal Stochmialek <misto w topnet.pl>