tetex w ra

Czw, 31 Paź 2002, 17:58:31 CET

On Thu, 31 Oct 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Czyli jednak koniec prac nad Ra i na FTP leci to co jest na HEAD
> (chociażby te nowości)???
> A już myślałem, że do czegoś dochodzimy.... :-(

Barzo słabo dochodzimy. Na razie zamiast szukania przyczyn błędów
blokujących wyjście 1.0 mamy wrzucanie na HEAD czegoś co *nawet na branchu*
nie było gotowe.
Czyli jeszcze jedno nie zostało zagrzebane ale chetnie się rozgrzebuje
kolejne rzeczy.

Rzeczą wstrzymującą 1.0 jest jeden byk .. w instalatorze.

I jeszcze jedno.
Jeżeli kmuś się wydaje, że to czy można było zrobić merge DEVEL branch z
tetexa w obecnej formie miałoby znacznie czy 1.0 jest już czy go jeszcze
nie ma to od razu mówie że wiązanie jednego z drugim jest błędem.

Wrzucanie rzeczy na HEAD nie dkońca dopracowanych jest możliwe i
dopuszczlne o ile ilosć zmian jakie trzeba jeszcze wykonać jest mała i d
jpoprawienia od ręki niemal. Nie powinno się takich rzeczy na pewno robić w
sytuacji kiedy jest branch w którym mozna spokojnie dokończyć zasób .. bo
własnie po to min. się robi branche.