tetex w ra

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 31 Paź 2002, 20:15:56 CET

On Thu, 31 Oct 2002, Blues wrote:

> On Thu, 31 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
>
> Patrz mi na usta: na _buildery_ a nie do _Ra_
>
> Masz talent rozgrzebywać rzeczy... przestań _teraz_ to robić. tetex to
> duża kobyła o dużych zależnościach. Tak samo jak KDE...

I chyba to zapowiem, kloczek precz od 1.0, kloczek do 2.0!

Jak zobacze jeszcze jeden taki ruch jak z tetexem to niestety
ftp z zasobami 1.0 dla kloczka zostanie definitywnie zamkniety.

Akurat udalo mi sie tak podzielic ftp ze Ra i Ac sa niezalezne,
do tego stopnia ze zupelnie inne osoby moga sie opiekowac tymi dwoma
liniami dystrybucji. I kloczkowi pozostanie Ac.

EOT

M.

PS. Do reszty: co robic z tymi pochopnymi zmianiami co wpadly
do 1.0 niewiadomo z jakiego powodu? Cofac to?
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-