[OT] w końcu jakie parametry ma ten dysk ????

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 14:45:51 CEST

On Mon, Sep 02, 2002 at 02:38:01PM +0200, Mariusz Witkowski wrote:

> teraz totalnie zdziczałem - to w końcu która wartość jest prawidłowa ?

W jakim sensie? Fizycznie to żadna z podanych :)
Te wszystkie geometrie to zaszłość historyczna, i tak dysk jest
obsługiwany w LBA.
BIOS pewnie podaje tą z 255 głowicami (przynajmniej Awardy tak robiły
przy ustawieniu LBA).

--
Jakub Bogusz