kolejny manager plików

Wto, 3 Wrz 2002, 01:09:49 CEST

On Mon, 2 Sep 2002, Krzysztof Garus wrote:

> witam,
>
> Wybaczcie lekkie NTG (NTLD?), ale nie wszędzie można spotkać tylu
> (wazelina) kompetentnych ludzi.
>
> Jeśli ktoś z was ma czas, to może przyjrzeć się tworzonemu programowi
> (adres w sygnaturce).
>
> W dalszym rozwoju cenne będą wszelkie informacje/propozycje/konstruktywna
> krytyka. Od razu mam 1 pytanie: co począć z plikami .mo wtyczek?
>
> Acha, archiwum .tar.gz zawiera plik .spec przygotowany (mam nadzieję) wg.
> standardów PLD

Poproszę o podesłanie danych (http://www.pld.org.pl/devel/join/)
potrzebnych do założenia Ci konta z dostępem RW do zasobów cvs to będziesz
mógł .. sam to dodać :o)

Jeżeli jeszcznie nie masz pod projekt miejsca w repozytorium to także ów
dostęp RW bedziesz mógł spokojnie wykorzystać do tego żeby założyć sobie
tu moduł.