kolejny manager plików

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 13:34:29 CEST

On Tue, Sep 03, 2002 at 09:53:23AM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Do todo
> - bardzo chcialbym moc odpalac to na konsoli (chyba da sie jeszcze zrobic?)

UI myślę wrzucić do wtyczek, aby były:
 1. gtk+
 2. gtk+ ikonki (jak Explorer)
 3. ncurses
 4. readline (!!!)

> - wyglada paskudnie - szara lista, za wysokie wiersze (malo sie miesci)

Tak. Myślę jak to zrobić aby było jednolicie (user friendly), i
elastycznie (plugin friendly)

> - w ogole po co jest graficzny jak tego nie wykorzystujesz - dodac ikonki i
>   kolorki do typow plikow,

Tu jest pewien problem: do dyspozycji nie wiele (kolory: tła, literek,
ze 2 rameczek; jakieś ikonki) do reprezentowania pozycji "uniwersalnych"
oraz tych wymyślonych przez wtyczkę. Troszkę nie mam pomysłu.

> - gdzie jest data, prawa itp?,
> - drag and drop, menu pod prawym, zaznaczanie myszka, inne windziane bajery
> - auto(conf|make)

po co?

> - .. na poczatek

jest na początku.

> - za wczesnie zebym mogl cos wymyslec
> Wrzuc do jakiegos publicznie dostepnego cvs'u - jakbym dostal rw moglbym cos
> z checia dodac z powyzszej listy

jest w publicznym, ale na razie musimy robić sami - jest to projekt z
pewnego przedmiotu. Ale wszelkie sugestie mile widziane.

bajcik
--
Krzysztof Garus <kgarus w bigfoot.com>               Linux User 171721
http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/duskc